Så mycket man kan göra och borde och vill


Gårdagens planer för kvällen blev totlat ändrade. Istället för att städa och sedan åka till stan tog jag bilen ut till Viaskogarna där det blev en härlig promenad. Jag plockade alla blåklockor jag såg, tror fan inte det finns några kvar i Via nu längre... Sen somnade vi ganska tidigt, och fan vad skönt det var att kunna ligga kvar i Hansens säng imorse när han åkte och jobbade. Det brukar ju alltid vara jag som börjar innan han och kliver upp tidigare, men nu kunde jag ligga och sova ända till klockan 10:00. Så jäkla skönt var det.

Idag har jag jobbat som vanligt, ganska intensiv dag faktiskt. Tog en tripp in till stan sen med älsklingen och köpte present åt mamma som fyller år imorgon. När vi kom hem tog vi en promenad och nu sitter vi här vid vårat köksbord med varsin bärbar dator. Fast jag tror jag ska ta en dusch och lägga mig, ja fanå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0