Nu tar vi vårt pick och pack och flyttar ut, för att vara kattvakter

Idag har det varit den jobbigaste dagen jag någonsin varit med om! Jag har varken suttit, ätit, druckit eller kissat på hela dagen. Vi har haft sjukt mycket fikagäster och allt har bara snurrat. Tur att mormor dök upp mitt i allt, vi fick lära henne att stå i handelsboden och sälja guidningar och allt annat som finns där, annars hade hela stället exploderat... Ja fyfan vad körigt det har varit idag alltså, inte speciellt kul.

När jag kom hem pustade jag ut lite snabbt och påbörjade min packning. Hansen och jag ska vara hus- och kattvakt åt min moster medan dom är i Göteborg, så vi ska flytta dit för en vecka. Underbart är att jag får ha deras bil hur mycket jag vill under tiden vi är där, härligt det, så jag slipper åka buss till jobbet. Men nu ska jag gå och packa det sista så att vi kan bege oss dit, jag är dödstrött och vet precis vad vi ska göra. Bädda upp, fixa något gott att äta och sen bara ligga i sängen hela kvällen och myspysa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0