Nej det är ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag, hurrahurrahurra


Min älskade mamma fyller hela 44 år idag, grattis på henne. När jag kom hem från jobbet var Hansen redan här, sen kom det lite mer folk som var tårtasugen. Jag köpte en svart skinnväska till henne, och badrumshanddukar, rött nagellack och en abbaskiva som jag la i den. Tänk nästa gång är det jag som fyller år, om exakt en månad och tolv dagar fan! Undra vad jag ska önska mig för finurligt då då måntro?

Snart ska jag och älsklingen på promenad sen läre vi försöka knåpa ihop varsit cv. Jävlar att det ska vara så inihelvetes krångligt att få ett jobb då? Men söker man inget lär man väl inte få något heller. Logiskt va.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0