Lördag och en jag-måste-klicka-hem-massa-billiga-kläder-från-ellos-kväll


Japp, jag fick världens hybbe och klickade hem några fler plagg från ellos. Trots att jag nyss fick hem jackan och stövlarna kände jag att jag måsta ha mer mer mer. Nu blev det bland annat denna tunika, tights, bh, tre farfarströjor, en cardigan och några armband. Sen kommer jag inte ihåg vad resten var, spännande. Det allra bästa är att det endast kommer att kosta mig ynka 558 :- och inte ett öre mer.

Nu är jag trött efter en vanlig arbetsdag. När jag kom hem idag färgade jag håret, dock inte till min naturliga hårfärg. Orken försvann och jag insåg hur bekvämt och enkelt det är att vara svarthårig...

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka ignorera dom där lanande pojkarna på övervåningen. Men först ska jag se om tvättmaskinen gått klart så jag kan hänga tvätten. Och imorgon väntar en ny dag med nya möjl.... samma arbetsuppgifter. Men jag kan glädjas åt att jag får ännu en lön imorgon, ey det går bra nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0