Känner in den regniga och ruggiga helgen med jobb, jobb och åter jobb

Helgen är här och det regnar fortfarande. Inte för att det gör mig något som ska jobba hela helgen, men för dom som är lediga vore det roligare med sol och värme. Själv så tycker jag nog nästan att det är mysigt med regn då jag jobbar. Ja det tycker jag fan, allt blir liksom mysigare och kaffet blir godare...

Idag efter jobbet tog jag en sväng till stan, hämtade ut studentbilderna på Expert, köpte ett par jeans, hårfärg och ett linne. Roligt att jag skrev i ett inlägg härom dagen att jag skulle "skita i om jag behövde nya jeans", haha. Men hittar man ett par fina jeans, på rea dessutom, slår man väl till? När jag kom hem blev det en tunnbrödsrulle och nu sitter jag här vid min bärbara mitt emot Hansen och hans bärbara, kul.

Igår köpte jag ett par skrivböcker så nu ska jag skriva in lite recept och grejer, sen ska jag sätta in korten i fotoalbumet. Efter det blir det bara soffmys med älsklingen till en massa Kvarteret Skatan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0