Helg, regn, paket på posten, bakning, p3, lan och allmänt egomys bara

Jag tror nästan att rubriken sa allt. Det är en regning fredag, jag har nyss bakat en kladdkaka och en äppelpaj. Älsklingen och hans kompis har intagit lan-position för några dagar framöver så vad ska jag göra förutom att jobba och baka? Men jag trivs kanske lite som hemmafru, haha ja men det gör jag nog.

Just nu sitter jag och lyssnar på p3, älskar den kanalen. Läste också nyss ur min nyinköpta Elle-tidning, men gav upp direkt. Det var ingen tidning för mig. Inga problem att läsa om, inga test, inga smarta tips och metoder, inget sex (hallå nästan alla vill ju läsa om sex), inga budget-tips eller gripande berättelser. Bara fula tjejer med klänningar för 15.000 :- vilket inte intresserar mig sådära asmycket kanske.

Min jacka och mina skor kom även idag, wow vilken service. Det stod att det skulle ta 7-9 arbetsdagar med det tog minsann bara 3 korta days. Jackan satt bra men skorna ska jag nog byta till storlek 37...

Nu ska jag smaka på mina nybakta mästerverk och sedan lägga mig och läsa, en ny jobbdag imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0