Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör

Men det är bara det att jag inte vet hur fredagsmyset ska se ut. Lite olw-chips skulle ju inte sitta helt fel, men sen då? Jag jobbar ju imorgon så någe rajtantajtan blir det inte. Men lite chirre och en film kanske.

Veckan har gått bra och relativt fort, som alla andra veckor som bara flugit förbi. Det är den sista juli idag, men trots att jag jobbar exakt varje dag nu så känns det inte som jag missar något av sommaren. Nej vart är sommaren ens förresten? Jag slutar den 16:e augusti så jag får hoppas att jag hinner med lite sommar då. Nej det känns fan bra att jobba, gött klirr i kassan och inga gör-lösa dagar.

Vi har varit husvakter här i Via nu i två veckor, allt har gått som en dans faktiskt. Någon liten blomma som gått av bara, men annars står hela det stora huset kvar. På söndag eller måndag kommer de hem, jag tror Mattias syster också skulle komma upp. Trevligt att dom kommer hem även om det är mysipysigt att sköta om ett hus helt själv också. Jag som älskar att tvätta och hålla ordning! Jag vill flytta flytta flytta.

Ska försöka komma igång med fredagsmyset nu, känns lite avslaget då man jobbar imorgon bara...
http://www.youtube.com/watch?v=R4f4L-JYkX4, hittade denna fina gamla godingen av Laleh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0