Nothing you could do to me no more

Igår åkte jag och baby hem till honom på kvällen. Vi kikade lite tv och spelade TP. Gissa vem av oss som vann och vem som losade och sprang upp och surade i sängen? Åter igen, jag har aldrig mött en sådan dålig förlorare i hela mitt liv förut. Men det är jävligt kul att spela mot honom, han är så himla göllig när han är lite lagomt surpuppig sådär!

Vi somnade innan 22:00 och vaknade idag 08:00, så man var ju skapligt utvilad. Vi blev serverade gröt och sen åkte vi till skolan. Jag trodde att gröten skulle göra mig smart...

Dags för nationellt prov i engelska B, både listening och reading. Förra året trodde jag att jag failade på engelska A proven men lyckades få VG på alla prov. Detta år tror jag att jag failar på engelska B proven och jag menar det. Jag förstod verkligen inte ett dugg av vad dom babblade om på bandet (dessutom hörde jag inte heller) och jag vet inte vad jag läste eller vilka svar jag fick till. Jag blir helt ärligt förvånad om jag får G.

Tack och lov är det helg nu, ska se till att den blir mysig och lång med mycket sömn och godsaker. Nu funderar jag på att sova en sväng eller spela lite GH tills Hansen kommer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0