Solen i ögonen

Ja hej, jag har ett väldigt jobbigt och irriterande problem.
Varje gång jag åker buss får jag solen i ögonen. Jämt.
Det spelar ingen roll hur noga jag väljer ut platsen eller inte.
Nej, för jag lyckas alltid sätta mig exakt precis där solen lyser.
Till och med om det spöregnar lyckas jag, okej lite överdrift där.
/Kluven tjej

Hej Kluven tjej!
Testa med att blunda. Det är det enda som fungerer i ditt fall.


Annars flyter mina dagar på, nog för att dom är jobbiga, men endå.
Det hade ju varit värre om inget hände och om tiden stog stilla bara.
Såg en film idag på skolan om Christian, en vuxen i en bebiskropp.
Och han hade ett huvud som skulle passa en jätte typ, himla hemskt.
Jag ska bli bättre på att tycka om mig själv. Och det borde alla bli.
Det finns så många som har det 18728 gånger jobbigare än just dig.

Nu ska jag göra något rätt otippat tror jag, jag ska läsa en bok.
Sen ska jag njuta av att jag inte har bara ett ben, eller är döende.
Eller är svårt sjuk och ska opereras, eller är döv, blind, ensam osv!

Du har dina moln, och jag kan inte skingra dom...
Jagsaknardig.


Kommentarer
filip

Ja vissa har juh lätta problem som att få solen i ögonen. då kan jag förstå att vissa har det 18728ggr svårare än dig ;)

2008-09-12 @ 01:32:54
Anonym

senaste nätterna har det bara varit du i mina drömmar, fan va ja önskar att det skulle vara vi två:(

2008-09-12 @ 15:12:20
Sara

Haha men Filip, det där var bara mitt lättaste problem liskom ;)

2008-09-12 @ 15:44:30
URL: http://sarasaharan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0