Regnet öser ner

Och jag som hade tänkt göra massor av bra saker den här dagen... Framför allt skulle jag äntligen få klippa gräset, jag hade tänkt mig musik, sol och bikini när jag klippte. Kan man ens klippa gräset när det regnar? Jag tror inte det. Jag vaknade nyss efter att ha drömt en helt underbar dröm (egentligen inte). Jag skulle ju sluta med allt, men det tar väl ett tag för drömmarna att radera dig eftersom du varit med i en månad snart igen. Hur som helst, nu ska jag komma på något mysigt man kan göra när det regnar och alla planer blir förstörda.
Jag tror att jag ska börja med en kopp kaffe och yoghurt. Sen ska jag duscha, tvätta håret och klä på mig. Efter det ska jag höra med mamma, det kanske spricker upp så att vi kan ta våran långa cykeltur? Annars ska jag lägga mig och läsa, Marie Ljungstedt boken är sjukt bra. Jag ska leta fram fler av hennes bäcker i vårt "bibliotek" sen. Jag ska chilla som fan idag också. Inte slita i onödan alls.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0