Med ett glas vin

... så går det över, några glas till det är allt jag behöver.
Hela låten, texten och Sanna Carlstedts röst är nästan magi.
Man blir nästan glad av den, jag vet inte varför, men den är skön.
Nu ska jag krypa ner i sängen med min påbörjade bok, jag är trött.
Imorgon ska jag kliva upp tidigt och klippa gräset, fan vad jag längtar.
Sen ska jag och mamma ut på en lång cykeltur, ge oss sol är du snäll?
Annars känns det som att det är nu eller aldrig, allt hänger på mig själv.
Det är jag som ska ta det där klivet, det som känns så otroligt jävla långt.
De kommande två veckorna ska jag ägna åt det här, jag vet, men jag måste.
Jag har liksom bara två veckor ledigt på mig nu, sen börjar allvaret med jobb.
Då måste jag vara redo, jag måste kunna koncentrera mig och vara den jag vill.
Jag ska verkligen gör allt för att ta det här långa steget, ja jag ska göra det.

Godnatt och sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0